ITIL BT (Bilişim Teknolojileri) kullanıcılarına verilen BT hizmetlerinin stratejiden tasarıma, tasarımdan operasyona kesintisiz geçiş ve operasyona geçen hizmetlerin kullanıcılara kesintisiz olarak verilmesi için gerekli bütün süreçler, roller, fonksiyonların anlaşılmasını amaçlar.
Kimler Katılmalı:
Kurumların BT Yöneticileri, BT Denetçileri, Sistem Yöneticileri, ITIL ve ISO 20000 Standartlarını kurma ve uygulama ile görevli yetkili ve çalışanlar
Eğitim Konu Başlıkları:
Hizmet Yönetimine Giriş
Hizmet Yaşam Döngüsü
Hizmet Yaşam Döngüsü Aşamalarının Hedefleri ve Önemi
BT Hizmet Yönetimi Modeli (ITSM)
Süreçler
Fonksiyonlar
Organizasyonel Yapı ve Roller
Teknoloji ve Mimari
Eğitim Kazanımları:
ITIL Hizmet Yönetimi süreç ve fonksiyonları kapsamında ele alınması gereken üst düzey hedefler, kapsam, genel kavramlar, aktiviteler, anahtar göstergeler (KPI), roller ve kritik faktörlerin açıklanması ve uygulanması.