Müşteri Deneyimi Yönetimi Platformu

Meraklı Marlov

Meraklı Marlov ile Tanışın!

“Meraklı Marlov”, kurumların ürün ve hizmetleri ile ilgili müşteri geri bildirimlerini, en hızlı ve en etkin bir şekilde almalarını sağlayan mobil ve web tabanlı çalışan uygulamamızdır.

Bu platform ile bir ürününüz ya da hizmetinizle ilgili olarak, hedef kitlenizden geri bildirim alabilir, kurum yetkililerinin geri bildirimlerden saniyeler içinde haberdar olmasını sağlayabilirsiniz.

Kare kod, URL Link, Tablet, Kiosk, Memnuniyet Butonu, E-Mail, SMS, Web Widget, mobil uygulama gibi farklı erişim kanalları ile müşterilerinize dokunabilirsiniz.  Böylece Meraklı Marlov müşterisi olduğunuzda, hesabınıza ve geri bildirimlerinize herhangi bir yerden herhangi bir zamanda ulaşabilirsiniz. Müşterilerinize mobil cihazlarla anlık geri bildirimler ve hatırlatmalar gönderebilirsiniz. Mobil uygulamamız bir Meraklı Marlov hesabı gerektirmektedir. Genel erişime kapalı, kuruma özel kullanıma açıktır.

Meraklı Marlov’u kendi web sitesinden incelemek için tıklayın.
Sağlık sektörüne özgü uygulamaları içeren web sitemize göz atmak için tıklayın.

İngilizce web sitemiz için:
For English web site, click here.

marlov-adam-feedback

Meraklı Marlov ile Neler Yaparsınız?

Meraklı Marlov sizin için hedef kitlenize istediğiniz soruları sorar, cevapları size raporlar. Hedefiniz kapsamlı bir pazar araştırması yada kamuoyu yoklaması da olabilir, ürün ya da hizmet memnuniyet araştırması da…

kantitatif-pazar-arastirma

Kantitatif Pazar Araştırması

Meraklı Marlov markalarınızın stratejilerini çizerken kullandığınız tüketici verisini sizin için toplayıp analiz edebilir. Bunun için sizinle birlikte tasarlayacağı soru setlerini istenen müşteri grubuna sorar ve istediklerinizi müşterilerinizden öğrenir.

Hizmet Memnuniyeti Araştırması

Müşterilerinizin ürününüzden ya da hizmetinizden memnun olup olmadığı, ne düşündüğü, rakipleriniz hakkındaki fikirlerini ve merak ettiğiniz tüm diğer soruların cevabını Meraklı Marlov sizin için alabilir.

İş Memnuniyeti Araştırması

Meraklı Marlov sadece tüketici anketleri yapmaz, aynı zamanda tedarikçilerinizin, çalışanlarınızın ya da kurumsal müşterilerinizin, ürünleriniz ve hizmetiniz hakkında ne düşündüğünü de öğrenir.

Nasıl Yaparsınız?

1. Çok yönlü formları kullanarak istediğiniz anketi hazırlayın.

Kalite ekibimiz ile birlikte gelip öncelikle sizleri dinleriz. Hangi anketleri uygulayacağımıza ve hedef kitlenize nasıl ulaşacağınıza birlikte karar veririz. Değerlendirme formlarını dijital ortama geçirir ve değerlendirmeye hazır hale getiririz. Formları farklı dillerde, ihtiyacınız doğrultusunda istediğiniz kadar detaylandırarak hazırlayabilirsiniz. Formları ister web sitenize ekleyin isterseniz hedef kitlenizi Meraklı Marlov sistemine getirecek kısa linki paylaşın. Keyifle doldurulabilecek şekilde tasarlanan Meraklı Marlov formlarıyla daha çok kişiye ulaşarak daha güvenilir sonuçlar elde edersiniz.

anketi-hedefe-ulastir

2. Anketinizi hedef kitlenize ulaştırın

Meraklı Marlov, anketinizi;

  • Ürün ambalajının üzerinde ya da hizmet verilen mekanda bir QR kod ile
  • Bir web link ile

mobil uygulama, web, kiosk gibi müşteriye en kolay ulaşacağınız ortamlar aracılığıyla hedef kitlenize ulaştırır. Hedef kitlenize özel anketler müşterilerin telefonlarına gönderilir ve onlarla anket vasıtasıyla konuşmaya başlamış olursunuz.

3. Geri bildirimler ile pazarlama iletişimine başlayın.

Aldığınız geri bildirimlerle pazarlama iletişimine başlayın. Pazarlama iletişimiyle yeni müşteriler kazanın, mevcut müşterinizi ise sadık müşteri haline getirin.

3.1. Geri Bildirim Bırakanlara Anında Cevap Verin

Size geri bildirim bırakan kişilere anında mesajla cevap verin ve onlarla iletişiminizi tek bir kanaldan yürütün. Geri bildirimlerden anında haberdar olup uygun çözümler sunun. Otomatik kural tabanlı etiketlemeler, önemli veya acil geri bildirimlerin gözden kaçmasını engeller. Ayrıca aksiyon gerektiren geri bildirimleri doğru kişilere veya birimlere yönlendirerek hızlıca aksiyon alın.

geri-bildirim-pazarlama-iletisimi
3.2. Müşteri Kazanın

İletişim bilgisi içeren geri bildirimler sayesinde izinli müşteri e-postaları toplayın. Müşterilerinizin dolduracağı formlarla müşterileriniz hakkında daha fazla bilgi edinip onlara kişiselleştirilmiş hizmetler sunun.

3.3. Hedefli E-Posta Pazarlaması Yapın

Hiç kimseyi geri bildirim bıraktıktan sonra kaybetmeyin. Geri bildirimlerindeki iletişim bilgilerini sayesinde, Meraklı Marlov sistemi üzerinden kişiselleştirilmiş e-postalar göndererek iletişimi sürdürün. Çevrim dışı kanallardan gelen kişileri de çevrim içine aktarın. Geri bildirim bırakan kişilere, sorularınıza verdikleri cevaplara göre ilgilenebilecekleri kampanya e-postaları gönderin, onlara has kişiselleştirilmiş kampanyalar ve fırsatlar sunun.

Kantitatif-pazar-arastirmasi

4. Analiz edin

Geri bildirimleri derinlemesine inceleyin, içgörü kazanın.

4.1. Kişiselleştirilebilir Raporlar

Aldığınız geri bildirim türlerine özel olarak hazırlanan raporlar sayesinde, verilerinizi kolayca anlamlandırın, değerli içgörüler edinin. İhtiyaçlarınız doğrultusunda verileri kategorize edebilir ve hedef odaklı raporlar çıkartabilirsiniz. Kolayca üzerinde değişiklik yapılabilen, eklenip çıkartılabilen rapor öğeleriyle en küçük detaylar bile gözünüzden kaçmasın.

4.2. Filtreleme, Sınıflandırma ve Güvenlik

Meraklı Marlov ile geri bildirimleri cevaplara, içerdikleri metne, iletişim bilgisi ve daha birçok detaya göre kolayca sınıflandırın. Spam içeren geri bildirimler anında sistem tarafından tespit edilir, böylece raporlarınızda sürekli güvenilir veriler olur. Gelen geri bildirimlere göre otomatik aksiyon ve etiketleme sistemi ile hiçbir cevap gözünüzden kaçmasın.

4.3. Eposta Raporlar ve Farklı Türde Çıktılar

Günlük, haftalık ve aylık otomatik e-posta raporlarıyla aldığınız geri bildirimlerinizin nabzını sürekli olarak tutun. Verilerinizi yüksek kalite pdf, excel ve sunumlarınıza koymanız için resim formatlarında indirin ve istediğiniz yere aktarın. Artık verileriniz, karar verirken en güvenilir aracınız.

Meraklı Marlov Sistemine Erişim Kanalları

marlov-memnuniyet-butonu

Memnuniyet Butonu

Memnuniyet butonu sayesinde müşteriler yalnızca 1-2 saniye ayırarak memnuniyet değerlendirmesi yapabilirler. Müşteri butona bastığı an değerlendirme yönetim paneline işlenir. Firma tüm sonuçları dilediğinde görüntüleyebilir, dilerse müşterinin olumsuz değerlendirmelerini SMS veya e-mail olarak alabilir.

tablet-kiosk-marlov

Tablet Kiosk

Tablet üzerindeki anket her zaman aktiftir. Online veya offline çalışabilir. Müşterinizden geri bildirim alır. Duvara monte, setüstü veya pano üzerine sabitlenebilir.

marlov-karekod

Karekod / URL Link

Müşteri telefon kamerasıyla karekodu tarayarak veya Chrome, Safari vb. tarayıcılarda URL link kullanarak ankete ulaşır ve geri bildirim verir. Müşteri linke tıklar. Görüş/şikayet bildirir ve sorularınızı yanıtlar.

marlov-feedback-web-widget

Web Widget

Meraklı Marlov ile, internet sayfanızdan da geri bildirim alabilirsiniz. Web sitenizi ziyaret eden müşterilerinizden belirlediğiniz sorular neticesinde geri bildirim alabilirsiniz.

Meraklı Marlov Size Neler Kazandıracak?

Olumlu geri dönüşleri web sitenizde yayınlayacak, yeni müşteriler kazanacaksınız. Birebir iletişim ile müşteri sadakatını artıracaksınız. İşletmeniz, çalışanlarınız, ürünleriniz hakkında anlamlı ve sayısal veriler elde edeceksiniz.

Müşteri memnuniyeti geri bildirimlerini paylaşarak:
→ Ekibinizin farkındalığını ve motivasyonunu artırabilirsiniz.
→ Müşteri hizmetlerinin kalitesini sürekli iyileştirebilirsiniz.

Çalışanlarınızın kontrolü artacak, olumlu dönüşler çalışanların motivasyonlarını güçlendirecek. Güçlü ve zayıf yönlerinizi göreceksiniz. Doğru kararlar alacaksınız. Yükselen müşteri memnuniyeti getirilerinize doğrudan yansıyacaktır. Çünkü mutlu müşteriler daha fazla bağlılık gösterecek, sizi daha çok tavsiye edeceklerdir.

Olumlu sonuçlar aldıkça:
→ Bunu duyurabilir ve yayınlayabilirsiniz.
→ Markanızın bilinirliğini artırabilirsiniz.
→ Mükemmelliğinizi sertifikalandırabilirsiniz.

customer-satisfaction