Proje Yönetimi Eğitimi

Eğitimin Amacı:

  • Proje kavramının ve yönetim standartlarının PMI metodolojisine uygun ve örneklerle öğrenilmesi, projelerde etkin bir şekilde görev alma becerisinin kazanılması, şirket projelerine liderlik edebilme becerisinin kazanılması, proje süreçlerinin ve başarı faktörlerinin benimsenmesi. Etkin bir proje üyesi olarak, proje kaynaklarını organize etmeyi, teslim tarihlerine bağlı kalmayı, proje kapsamını ve değişiklikleri yönetmeyi, planlamanın nasıl yapıldığını sınıf içi vaka çalışmalarıyla öğretir.

Kimler Katılmalı:

  • Proje sorumlulukları bulunan herkes

Eğitim Konu Başlıkları:

  • Proje Yönetimine Giriş
  • Proje Paydaş Yönetimi
  • Entegrasyon Yönetimi
  • Kapsam Yönetimi
  • Zaman Yönetimi
  • Maliyet Yönetimi
  • İK Yönetimi
  • Risk Yönetimi
  • İletişim Yönetimi
  • Kalite Yönetimi
  • Tedarik Yönetimi
  • PMP Sınavı Hazırlık (opsiyonel)

Eğitim Kazanımları:

  • Proje süreçlerini öğrenerek projelere etkin katılım sağlayabilecek ve proje yönetim becerisi kazanacaksınız. Eğitim sonunda katılımcılara eğitime katılım sertifikası verilecektir. Bu sertifika PMI’ın düzenlediği PMP sınavına girişte kullanılabilir.

Süre:

  • Eğitimin önerilen süresi 5 gündür. Kurumunuzun ve katılımcıların ihtiyacına göre bu süre 1 veya 2 gün değişebilir.