Doküman Yönetim Sistemi

Flowi Doküman yönetim sistemi ile kurum içi belgeleri en etkili şekilde yönetebilirsiniz. Doküman yönetim sistemi ile aradığınız belgeye istediğiniz yerden ve cihazdan, istediğiniz zaman erişebilirsiniz. Klasör ve belge bazında yetkilendirmeler ile belge güvenliğini ve yönetilebilirliği artırırsınız.

İşletmenizdeki tüm fiziksel belgeleri elektronik ortama taşıyabilirsiniz. Aradığınız belgeleri yetkiniz dahilinde saniyeler içinde bulabilir, düzenleyebilir ve paylaşabilirsiniz. Dokümanları onaya sunabilir, Word & Excel gibi ofis araçlarını sistem içinde kullanabilirsiniz.

Detaylı bilgi için: Flowi Doküman Yönetim Sistemi

Neden Doküman Yönetimi?

Sistem Özellikleri

doküman yönetimi,döküman yönetimi,dokuman yönetimi sistemi,doküman yönetimi rehberi,doküman yönetimi yazılımı,doküman yönetimi prosedürü,döküman yönetimi programı,doküman yönetimi nedir,döküman yönetimi talimatı